Age quod agis

Lilla Dexter! Är Jus lite skillnad!<3
Chess :D
Chess!<3

Sovit riktigt bra i natt! :) Dock har jag fått ont i tummen igen :( Väldigt ont. Det känns som om den är av, eller av var väl kanske och överdriva men en spricka (och ta det från någon som vet, och bryter saker och får sprickor oftare än vad som är normalt). Gick ju över på onsdags-eftermiddagen. DÅ hade jag haft så ont att jag knappt kunde sova. Men nu i morse var det tillbaka. Svullet är det med. Och det värsta är att jag inte har en aning om ad jag gjort? Jag vaknade en morgon tror det var i Söndags och hade tok-ont? Måste legat snett och typ under mig? Fattar bara inte varför det inte går över. Utan kommer och går. Och jag kan ju typ inte göra något. Lyfta något? Aaa visst med andra handen! Tända en cigg? Mmm med pekfingret. Hahaha sjukt närman inte vet VAD som orsaket det.  Jaja nog om de. Idag kommer Dennis hem.Mys! Och Emilia ska vara här i helgen. Så Madde och Hailiey kommer hit sen också så får dom leka :)
Nu blir det att städa lite.
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0