Amor fati-Kärlek till ödet!

Sen när finns det poliser i Ärla annat är på Valborg? :O Haha tur hade vi iaf. Jag kan ha råkat kört lie bil i smyg i kväll och sen när jag svängde in vid idrottsplatsen och vi bytte sida hann vi inte mer än åka typ 5 meter och sen möter vi en polis-bil! Vad är oddsen liksom? Haha.


Nu lagar Dennis mat och jag sitter här och laddar ner Sons Of Anarchy och Glee. Haft personalmöte på jobbet idag med. Det var eh intressant.


Men men btw var det helt underbart mysigt att få ta in hästarna och gosa lite med dem i kväll och i går kväll natta jag dem. Glad!

And we danced, and we cried... Älskart! Snurri som tusan har jag varit sissta tiden också, vet inte vad det beror på men virrig och glömsk, trött och kännt mig allmänt sliten. Men nu börjar det vända.!

Nu ska jag ringa ett mysigt godnattsovgottpusspussloveyou-samtal till min bästaste Jackie. >Sen gosa ner mig i soffan med babe!

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0