Blööh!

TRÅKIGT! Trötta jag (som inte är jätte trött längre) har tråkigt. Och INGEN vill leka med mig. Ne men vill göra något... Men vet inte vad. Har ont i tummen en massa idag igen :( Så jobba gick väl men vilken tid det tog. Men allt går bara man vill. Och jag kommer snart ta Dennis baseballsträ och gå upp till gannnarna med. Några ungdommar (killar/kille) som flytta in för en månad sen. Ända gången det inte har spelats underhög musik/skrikits/bråkas/stampatsi golvet/möblerats nattetid var i natt (min gissning så var det ingen hemma är i natt). Okay jag är inte den som gnäller i första taget. Men när det är varje helg (vardagar med) och jag vaknar går ut på bakongen och ser att det är aska över heeeela min balkong blir man irriterad! Och man ligger en månagsnatt och försöker sova vid typ 01.00 och han/dem klampar/hopar runt i lägenteten ovanför. HAT mot dem nästa gång tänker jag bli den är griniga kärringen under som klagar! :P
Ne nu ska jag hitta på något? Eller typ försöka hitta pånått och göra :D
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0