Diem Perdidi (tur att det kommer fler)

Nu säger jag god natt för nu ska jag i alla fall försöka sova :) Det värsta är nog att man blir torr som bara den i halsen eftersom man inte vill svälja för att det gör ont... Suck it up!

De omnibus dubitandum-allt bör betvivlas!

Idag/natt ska jag inte heller ligga och tänka på oförklarliga saker. Som jag gjorde härom kvällen. Börjar man tänka på rymden planeter stjärnor natuenoch alla dess olika katastrofer slutar det med att man (i alla fall jag) ligger och har panik och ångest för att jag på något sätt lyckats övertyga mig själv att snart så smäller det. Säger bara booom och då har en komet eller liknande träffat jordens yta och jag dör, och alla dör.
Vilket för mig vidare till döden? Men hallå? Hur knäpp blir man inte av att tänka tanken på NOLL EXISTENS att inte finnas till (om det är det somhänder, fast jag har övertygat mig själv att det vore meningslöst så det borde finnas något mer). Det går ju inte ens att föreställa sig tanken på att allt skulle vara svart och man skulle inte kunna tänka en tanke.
Men som sagt har jag ingen lust att tänka på sånt i kväll (Fast som Jackie-girl säger är det nog bra att tänka påsånt i bland för att få ner sina egna fötter på jorden och för sin egen självinsikt)
Night'i'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0