Home Sweet Home!

Hemma igen efter en inpuls-tripp till Köping. Mysat med min Sorsa och Sebbe! VÄBEHÖVLIGT. Ridit Sorsas GIGANTISKA AS till häst, suuuuper mysig. Helt underbar Chess<3 Dock red jag i fel skor så nu har jag svullna och blåa fot leder :( And it hurts vill jag lova. Jag är sjut trött efer den sissta veckan. De första fyra dygenen sov jag ungefär sex timmar sammanlagt och sen sov jag näsan tio timmar natten till onsdagen. Och inatt har jag väl sovit om man inte räknar med att jag vaknat tusen gånger, ungefär fem. Sen upp rida och jobba och nyss kommit hem till min underbara tv, dator och soffa.




I moron blir det att säda här (inte för att det ser fördjävligt ut) men röjja det värsta innan lilla Emilia kommer vid
2-tiden. Har hur mycket häst-prylar (täcken, jordar, bett, shabrak, skydd, lidor, tyglar, träns) ligger i hallen som min allra finaste hjärta donerat till mig ;) R.Sorsa :D Sååå mycket fiiint!... Ska bara köpa mig en ny sadel nu..

Nu ska jag kolla tv och spela lite word med Madde... Saknar min fru Jackie ( som inte hör av sig när hon åker in på sjukan, arg Johanna) Och lilla Empa så klart!<3

Nigtynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0