Juncta Valenta - Förenade Krafter Ger Styrka

Morgon mys!

Blev väckt av min andra halva av min själ, Jackie kl 9 (skönt). Så vi har mysat ner oss framför tvn med smörgås och kaffe. Unga mödrar (vet inte om jag ska skratta eller gråta) för Jackies skull. Så skönt att hon är här i alla fall, så jag slipper känna mig så ensam och övergiven :P

Har så mycket tankar i min lilla hjära just nu, vet inte riktigt var jag ska börja. Och börjar jag skriva om något så finns det ju knappt något slut och då sitter jag och skriver här halva dagen om helt meningslösa saker som jag knappt själv visste att jag hade en tanke på förens jag läst vad jag skrivit.
Så konstigt att man har så mycket tankar som man själv inte ens vet att man har, förens den dagen man erkännt dem högt och för någon annan. Kom tillexempel på mig själv med att tänka på att "gud, jag skulle göra det där bättre" när jag kolla på Sons Of Anarchy igår. Jag menar HALLÅ? Hur kan jag veta det. Och vem är jag att dömma? Dessutom är det bara en förbannad tv-serie, men OM det hade varit på riktigt och någon gjorde något sånt korkat val (kommer dock inte ihåg just vad det handlade om) så hade jag gjort det bättre. Vem är så ego? Vem tänker så. Jag hade gjort "så" för det hade blivit mycket bättre? Och jag hade sagt "så" för det hade nog fungerat. Alla dessa åsikter om allt. Att man inte kan "bara kolla" på en tv-serie utan att dömma. Tänk då vad jag gör om folk runt om kring mig. Och jag som vill vara en snäll och bra människa. Inte dömma och tänka på andra på ett negativt sätt. (Även om jag gör det omedvetet, så gör jag ju det ialla fall.) Så det blir min number one to do list. Att sluta tänka så mycket på andra männsikor. Och sluta ha åsikter om andra som jag inte har och göra med.
Become a better person!
Nu blir det lite gos med min flicka.
Later!

Kommentarer
Postat av: Undan för pundarn

Mysdag det har vart! :***** Messar dej imorgon min mongokorv! <3

2011-10-06 @ 23:06:09
Postat av: Robin Nilsson

Hej Sofia,



Jag har tittat på din vlog nu, och konstaterat att du är en mycket sympatisk människa på alla de sätt. Önskar att min karisma strålande på samma sätt som du, din sol.

2011-10-06 @ 23:51:38
URL: http://vet.hut.nu/?id=4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0