KvällsMYS!

- "Gratior est solito post maxima nubila Phoebus, post inimicitias clarior est amor"
– "Klarare än annars skiner solen efter täta moln, klarare lyser kärleken efter strid"
Mysig fukost-middag i soffan med Älsk. Emilia är här också så hon har fått sin hostmedecin som hennes mammi skicka med och är nedstoppad i sängen för ett tag sen. Jag är massa mätt. Blir att ta en cigarett, borsta gaddarna sen ryggläge i soffan framför Twilight :) Mysi!
Fick att samtal av mats (apropå samtal glömde jag ringa mamma min damn! Får göra det i morgon) så det blir att jobba i helgen :) Awesome att få igen timmar när man har varit sjuk och haft ångest för att man förlorat en massa pengar. Men är ledig i morgon så då flyr jag och Emilia tidigt ut till landet (mamma och pappa) och rider och bara MYSER! Saknar min fina fina Dexter High!


Nog skrivet för i kväll. Vet knappt själv vad eller hur jag tänker. Trött och snurrig är vad jag är.!

Natti!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0