Nulla dies sine linea

Halft levande och haft död. Jag har sovit ca 4 timmar mellan ungefär 6 på morgonen och halv 11 lunschtid. Mamma ringde och väckte mig då, sen kunde jag inte somna om. Ändå är jag så sjukt trött och har sån skallebank att jag bara vill sova sova sova. Kunde inte sova natten til igår heller. Så känner mig helt utmattad och so at jag ska kunna somna vilken sekund som hellst men problemet är att jag gör ju inte det? Fattar bara inte varför? Nr man inte sovit ordentligt på ett bra tag tycker man ju att det borde vara lättare att somna, gå fortare. Tydligen kan man sova massa lite och ändå ine kunna sova :P
Precis käkat ite frukost, så nu tnkte jag skutta in i duschen och sen blir det at jobba i kväll. Försöka vila en timme innan kanske? Fast känns som att det är en aning meningslöst för skulle jag mot förmodan somna lite nu skulle jag vä inte kunna sova inatt sen och jag börjar jobba kl 6 i morgon så de har vi ingen lust med!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0