Nystart!

Inte riktigt. Men har läst igenom min gamla blogg och blir bara så irriterad på mig själv. Sättet jag utrycker mig på, svär i varannan mening. Allt var bara fult och meningslöst. Den man har varit och den man är, är två helt olika personer. Och även om jag kan sakna en del förflutet betyder inte det att jag skulle vilja leva där igen. Nostalgi-trippar får mig inte att vilja uppfinna en tidsmaskin och färdas mot tiden till någon som man vet var sämre men som man bara minns det bra delarna av.
Är så tillfreds med mitt liv nu (föruto att jag för tillfället har halsont och vill försvinna i tomma intet en lite stund). Idag har jag gjort ABSOLUT ingenting, utan bara vilat (som läkaren sa till mig) men nu tänkte jag laga lite mat lagom till Dennis kommer hemfrån jobbet och är hungrig.
Så får se om tiden och orken finns att skriva senare...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0