Odi et amo!

Mysig dag, och helt underbat att vara med Dexter. Jag, Emilia och mamma har pysslat i stallet nu på kvällen innan Dennis hämtade oss så vi fick åka hem vilket var skööönt. Där emot har jag haft en migrän FROM HELL idag, inget vidare alls. Så när vi varit och handlat så power napade jag och Millan i mammas säng (busiga). Men nu ligger liten och sover, har pratat med sin mamma och sagt god natt till mig och sin pappa. Nöjd trött tjej.


För våran del blir det nog någon film innan vi också däckar. Jag skulle vilja se något riktigt läskigt, alltså superdupermegaotroligtLÄSKIGT (och inget blodigt, utan övernaturligt shit så man blir skrajj på riktigt)...

Mycket roligare med sånt som man inte vet om det kan hända. (Filmer snackar jag om nu) Än att titta på en blodig film där en mördare (som aldrig dör) hugger ihjäl folk osv. Jag vill se saker som man "inte kan se". Gunngande gungstolar, knarrande trappor, dörrar som stängs osv i ledet. Däremot såg jag en filmn för inte alls länge sen som började super-bra, men visade sig vara en massa övernaturligamostershit saker på slutet. Och då blir iaf jag irriteraD. FÖR DET ÄR JUST ATT INTE SE ORDENTLIGT som är det roligt, att inte veta riktit hundra... Och det var typ hundra år sen jag såg en riktigt bra, riktigt läskig skräk film! Jag borde skriva en själv HAHA!

Och nu åkte han igen...

Fast inte tydligen...

Ne nu säger jag God Natt och slänger mig i soffan..
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0