Sova var det?

Kan inte sova jag blundar och räknar. Jag tänker på bra saker (som blir dåliga saker) Jag kolla på tvn, jag stänger av tvn, räknar lite igen och blundar för hårt, för löst. Jag vill sova. För jag är trött! Inte hittade jag några böcker av Brian Weiss på svenska heller. Inte för att jag vanligtvis brukar ha hågot problem med att läsa på Engelska man jag har fått för mig att eftersom det är en massa docktor-ord på svenska kommer antagligen mitt bonda lilla huvud tvär-vägra de engelska docktor-orden. Alltså vill jag ha dem på Svenska tack! Får gå en sväng på stan och titta? Fast man tycker att om jag borde hitta dem någonstans så är de väl på nätet. Men icke. Får se kanske får bli ett par Engelska böcker ändå... Ghost Hunters på tv var det visst. Länge sen man hade en söndag-natt med det. Kommer ihåg när jag och Jackie började med de. Låg vakna varje natt till kl 8 på morgonen då vi somnade till barnprogrammen (Goooodis) Äggade T-hälla och bara traskade runt, innan vi gick hem och pimplade kaffe. Och söndagarna var det Ghost Hunters och Hemsökta Hus. Och där satt vi i min lägenhet (i mördar-huset pga mord) i Torshälla täcket uppdaget över huvudet och var tok-rädda.Tills jag flyttade till Fröslunda då man fortsatte med Empa (Jackie när vi inte bråkade och skit-saker). Då var det alltid Sccared (stavas) innan som vi tvingade oss själva att kolla på trotts at det gjordeont i en själv att se alla brutna ben och sår. Det var tider det. Hahaha galen tid som det hände mycket roligt på. Fina minnen med mina flickor<3


Ångra aldrig något som fått dig att le!<3



Nu SKA jag sova så är det bara.!
GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0