Trodde jag ja!

Men inte då. Trodde jag skulle kunna mig bättre i hals idag men inte då. Däremot känner jag min för första gången på riktigt länge hyfsat utvilad, och det känns som om jag börjar piggna till. Antar att det beror på att jag ine har någon feber just för tillället, men det kan vända son det gjort de senaste dagarna. Ena sekunden är det dimmigare än dimmigast och jag ligger halvdöd och andra sekunden känner jag mig piggilin? Vad är det för fel?
Blir att vara hemma imorgon med och vekligen bli frisk så jag inte blir sjuk på en gång igen. Sen tänker jag banne mig jobba Torsdag, sen jobbar jag för en kolega på Lördag med. Blir så rastlös av att vara hemma men skulle jag gå någon stans (som när jag åkte till Vårdcentralen igår) så blir jag och känner mig fullkommligt utmattad.
Tänkte dessutom försöka äta lite (nästan första gången på 3 dagar)... Åt lite i går kväll och det var huuur gott som hells med mat! Men kan man inte svälja vljer man att inte äta..
Skriver senare, måste ringa till jobbet nu. Vilket känns otroligt jobbigt, för vill inte vara sjuk inte ställa tilldet för dom som jobbar och sliter.:( Men bättre är väl att jag är sjuk och blir frisk än att jag går och jobbar för tidigt och blir ännu mera sjuk?
Jaje Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0