Video meliora proboque deteriora sequor!!!

Tagit mig en dusch för att piggna till lite. Vet inte om det hjälpte men ren vart jag i alla fall. Dags att gå till jobbet om en timme dessutom. Så nu sitter man bara här och glor igen. Jag saknar min Jackie. Och min nu gravida Empa. Det var ett tag sen jag skeda med Jackie och det känns inte alls bra! SÅ HIMLA tråkigt på tvn också. Huvudet sprängs och jag är dödligt trött. Ingen anledning att vara glad alls känner jag idag. Så därför tänker jag gnälla och bara tycka synd om mig själv hur patetiskt det än är. Man fååår! Däremot funderar jag på om jag ska hälla i mig några kopar kaffe så det kanske kan bli lite bättre i alla fall. Och sen försöka ringa Jackie så jag får min dagliga dos och skratta lite! Anyway så skriver jag senare!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0